Daj się porwać dobroczynnej mocy owoców z Łowiczem

7.11.2016
Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów.

Działania obejmują zarówno komunikację w telewizji w ogólnopolskich mediach, jak i na nośnikach w przestrzeni publicznej.  To jedna z największych kampanii w historii produktów dżemowych.

W spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką ich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą ujęcia owoców, które po wydobyciu ich ze słoiczka zaskakują eksplozją swoich właściwości. Przekaz dodatkowo podkreśla doniosła muzyka.

Na nośnikach wielkoformatowych każdy wariant smakowy został przedstawiony z innym hasłem, które nawiązuje do właściwości owocu, z którego powstał. Napisy w pomysłowy sposób nawiązują również do charakterystycznego dla Łowicza „Łooo”, które podkreśla bezkonkurencyjny smak produktów marki. Owoce na grafikach zostały przedstawione w dynamiczny sposób, nawiązujący do scen ze spotu.

Eksplozję prozdrowotnych dżemów Łowicz dodatkowo akcentują CityLighty i plakaty przygotowane w technice 3D – wyjątkowy efekt ma zwrócić uwagę przechodniów na moc płynącą z owoców.