„DŻEM DOBRY!” – Rozpoczyna się drugi etap kampanii edukacyjnej dżemów Łowicz

27.06.2016
W listopadzie rozpoczyna się II etap kampanii edukacyjnej dżemów Łowicz pod hasłem „Dżem Dobry!”. Kampania obejmuje reklamę w prasie oraz internecie. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię produktów dżemowych, pokazanie, że jest ona atrakcyjną i nowoczesną alternatywą na śniadanie oraz zbudowanie szerokiej świadomości unikalnej oferty marki Łowicz – linii 100% z owoców.

Kampania reklamowa przypomina o dżemach na śniadanie, pokazuje ich różne zastosowania i połączenia z innymi śniadaniowymi produktami. W ten sposób Łowicz zachęca do zerwania ze stereotypowym postrzeganiem dżemu – jako produktu tylko na kanapkę.

W prasie i internecie pojawią się promocyjne artykuły z przepisami na śniadania z produktami dżemowymi Łowicz. We współpracy z portalem Smaker.pl został przygotowany e-book „Najlepsze śniadania z dżemem Łowicz” do pobrania. Kampania trwa do połowy grudnia.