Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

13.06.2016
Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna dziś silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Kampania telewizyjna w największych stacjach telewizyjnych będzie wsparta kampanią VOD (reklama telewizyjna w Internecie).

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów w Polsce. W pierwszym kwartale 2015 roku Łowicz jako jedyny gracz markowy odnotował wzrosty sprzedaży (Nielsen, udział w sprzedaży wart., total Poland, YTD JUL 2015). Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych, jak i większych słoikach oraz wprowadza innowacyjne warianty smakowe.