Passata od Łowicza – kwintesencja pomidorowego smaku

27.06.2016
Jutro rusza kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Elegancki i apetyczny spot podkreśla wszystkie zalety produktu i zwraca uwagę na jego wygodne opakowanie i wyjątkową jakość.

Smaki „takie, że Łooo” to domena marki Łowicz. Najnowsza kampania Łowicza przedstawia wyśmienitą nowość: passatę pomidorową w wygodnym szklanym opakowaniu. Spot prezentuje funkcjonalność i właściwości przetartych pomidorów od Łowicza.
Szklane opakowanie gwarantuje utrzymanie idealnego smaku przetartych pomidorów. Jednocześnie jest ono funkcjonalne -  nie tylko łatwo się otwiera, ale także umożliwia  wizualną ocenę gęstości i barwy produktu oraz kontrolę jego zużycia.
Najlepsza jakość i sprytne kulinarne rozwiązania – to właśnie propozycja Łowicza. Nie pozostaje nic innego, jak osobiście przekonać się o tym, jak passata sprawdzi się w Waszych ulubionych pomidorowych daniach.