Popularność Łowicza w kwietniu na YouTube

27.06.2016
W najnowszym raporcie Muse „Video Marketing Raport Kwiecień 2016” Łowicz to marka numer jeden wśród badanych w swej kategorii pod kątem wyświetleń video.

„Łowicz samo najlepsze” okazał się najczęściej wyświetlanym kanałem w kwietniu oraz u i na czwartym pod względem wyświetleń danego filmu, a także na trzecim pod względem interakcji użytkowników. W kwietniu dzięki nowej platformie komunikacyjnej marka udowadniała m.in., że pomidorowa z Łowiczem jest „tak dobra, że Łooo”! Już ponad milion konsumentów obejrzało na YouTube „Trzy pomidorowe” – poznali różnorodność produktów pomidorowych Łowicz i zainspirowali się pomysłami na pyszną zupę. W ostatnim czasie w mediach pojawiły się kampanie promujące zarówno produkty słone i słodkie marki, w reklamach pokazujemy także owocowe śniadania, naturalnie – także takie, że Łooo!