W sam raz na raz! - nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej

27.07.2018
Nowy koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce jest w sam raz na raz – do zupy, sosu, a nawet bigosu! Najnowszy pomidorowy spot Łowicza prezentuje wyjątkową nowość marki i jej zalety.

Łowicz przedstawia konsumentom unikalną nowość. Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej, innowacyjnej propozycji produktowej. Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się pomidorowym smakiem.

Kampania przekonuje, że rewolucyjne rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni. Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to jednak nie wszystko. Niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu koncentratu pomidorowego Łowicz. Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję „w sam raz na raz”.