Wszystko dobre, co się kończy truskawkami!

27.07.2018
Jak wiele dobrego skrywa w sobie dżem? Samo najlepsze! Łowicz pokazuje, że wystarczy otworzyć słoiczek, aby dzień stał się lepszy. Najnowsza kampania marki ruszyła w dwóch odsłonach.

Kolorowe, radosne i… zakręcone na punkcie truskawek – takie są dwie nowe reklamy produktów dżemowych Łowicz! Pierwsza przedstawia, jak wiele pozytywnych emocji drzemie w słoiczku dżemu Łowicz – wystarczy go zjeść, by je obudzić! Druga pokazuje natomiast, że choć jemy go na różne sposoby, o różnych porach i w różnych nastrojach – dżem truskawkowy dodaje smaku każdej chwili.

Ile smaków, tyle gustów – dlatego każdy z nas ma swój ulubiony dżem. Łowicz wie natomiast, że konsumenci przede wszystkim uwielbiają ten truskawkowy, dlatego kampania poświęcona została właśnie tym letnim owocom. Ich doskonały smak Łowicz zamyka w każdym słoiczku, by móc cieszyć się nim dłużej, bo wszystko co dobre… kończy się truskawkami!

Najlepsze smaki, przywołujące najpiękniejsze wspomnienia i emocje Łowicz zamknął w pysznych produktach dżemowych: dżemach niskosłodzonych, 100% z owoców, 100% z owoców Extra Gładkich oraz konfiturach. W zależności od upodobań i okazji – można wybrać swój ulubiony!

Kampanię możemy oglądać nie tylko w telewizji, ale też na platformach VOD oraz przed seansami w kinach. Działania promocyjne Łowicza prowadzone są również w Internecie.