Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
rozumiem

2009-2010 r.

Tytuł Wizytówka polskiego produktu w 2009 i 2010 roku dla Łowicza jako polskiej marki, z której nasi rodacy są dumni, którą chcą się chwalić za granicą i którą uważają za godną polecenia.

 

Tytuł Superbrand Polska 2009 dla marki Łowicz w IV edycji projektu „Superbrands" i w II edycji „Business Superbrands" jako jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku konsumenckim.

 

7. miejsce w Rankingu Marek 2009 dziennika Rzeczypospolita dla marki Łowicz w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe" i 5. miejsce Rankingu Marek 2010 w tej samej kategorii

 

Przebój FMCG 2010 w konkursie magazynu branżowego Życie Handlowe dla Dżemów Łowicz w kategorii „Produkty dżemowe"

 

Perła Rynku FMCG 2010 dla Kociołka do syta Łowicz