Samo najlepsze!

Dowodem na wysoką jakość naszych produktów są liczne nagrody zdobywane przez markę oraz silna pozycja rynkowa budowana od 1965 r. Odpowiednio dobrane, najlepsze składniki, brak konserwantów i proces pasteryzacji lub sterylizacji – analogiczne do tradycyjnej, domowej konserwacji produktów – gwarantują smak i świeżość. Chcemy by gotowanie sprawiało Wam możliwie najwięcej przyjemności i było proste. Stąd przez lata wyszukujemy rozwiązania, które miło Was zaskoczą.

Wieczka z klipsem bezpieczeństwa – będące gwarancją świeżości; innowacyjny korek-niekapek – kładący kres klejącej od ściekającego syropu butelce; przyprawy umieszczone w zakrętce. – które wystarczy dodać do mięsa; passata w butelce – dająca kontrolę nad tym ile sosu zostało; syropy prozdrowotne oraz te w letnich, orzeźwiających smakach, czy dżemy Łowicz 100% z owoców – słodzone sokiem jabłkowym, a nie cukrem, to tylko niektóre z wprowadzonych przez lata nowości. Zaskakujemy smakami i wyprzedzamy oczekiwania konsumentów!

Historia marki Łowicz

1965

Pierwsze logo i Powstanie fabryki Łowicz

Początek historii marki Łowicz.

Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego „Łowicz” wprowadzają swoje pierwsze dżemy, powidła i koncentraty pomidorowe.

Lata 70’

Innowacja – paletyzacja

Zakład w Łowiczu jako pierwsze przedsiębiorstwo w branży spożywczej wprowadza paletyzację wyrobów gotowych w magazynie. Produkcja dżemów, powideł i naturalnych kompotów jest tak duża, że pod sam zakład podjeżdża nawet pociąg!

1976

Biurowiec do użytkowania

Zakończenie budowy biurowca głównego w Łowiczu.

lata 80’

Rusza dział badań i rozwoju

W branży owocowo-warzywnej Łowicz wyróżnia się obecnością prężnie działającego Działu Badań i Rozwoju, zwanego wtedy „Stacją Doświadczalną”, dzięki której wdrożono wiele nowych receptur, nowatorskich rozwiązań i projektów racjonalizatorskich.

1992

Nowe logo

Kupujących, szukających na półkach produktów Łowicz miło zaskakuje nowego logo marki i nowe, przyciągające wzrok etykiety.

1997

Pierwsze sosy gotowe

Sosy gotowe (pomidorowe) to nowość, będąca odpowiedzią na zmiany w trybie życia konsumentów.

2002

Pierwsza kampania telewizyjna

Koncentraty Łowicz wchodzą na szklany ekran w czasie pierwszej kampanii telewizyjnej marki

2004

Nowa kategoria produktowa

Nowa kategoria produktowa – syropy owocowe, zaczyna mieszać w szklankach spragnionych osób zarówno zimą jak i latem. Używanie ułatwia innowacyjny korek-niekapek.

2007

Zmiana logo

Logo Łowicz traci wisienki w wyniku rebrandingu, zaś oferta zyskuje tradycyjne, gotowe dania warzywno–mięsne.

2011

Pomidorowe nowości

Ekspansja pomidorowych smaków trwa. Pod marką Łowicz pojawiają się przecier pomidorowy w kartonie i pomidory w puszkach.

2012-2015

Ale się działo!

To jest pracowity i twórczy czas dla odkrywców nowych smaków z Łowicza. Do sklepów trafiają: sosy włoskie, syropy prozdrowotne, nowa linia produktów dżemowych Łowicz 100% z owoców. Z myślą o najmłodszych powstają zaś 100% z owoców extra-gładkie.

2016

Przełom

Marka Łowicz dołącza do Grupy Maspex – lidera na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce.

2021-2022

Nowe Logo i pasty warzywne

Łowicz wprowadził produkty z kolejnej, nowej dla marki kategorii. W ofercie pojawiły się aż cztery pasty warzywne – każda inna, wszystkie smakowite i bogate w błonnik.